יעלון מזהיר את האירופאים: טרור בפתח

קובי פינקלר No Comments on יעלון מזהיר את האירופאים: טרור בפתח
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, ושרת ההגנה של הולנד ג'נין הניס-פלאסקהרט נפגשו הבוקר במשרד הביטחון בתל אביב וחתמו על מזכר הבנות בין הממסדים הביטחוניים של המדינות. ההסכם הוא לשיתוף פעולה ביטחוני בין הצבאות, התעשיות הביטחוניות והמערכות הביטחוניות.

במהלך הפגישה עם שרת ההגנה ההולנדית אמר שר הביטחון יעלון: "יש לשתי המדינות מה להרוויח אחת מהשנייה, בהמשך ליחסים המצוינים שכבר קיימים בין המדינות ובין הממסדים הביטחוניים. אנחנו בהחלט מצפים לשיתוף פעולה פורה בין המערכות".

בהמשך אמר שר הביטחון, כי "אנחנו רואים אזרחים אירופים חברי תנועות ג'יהאדיסטיות שנלחמים במלחמת האזרחים בסוריה, וזה דבר שעלול בעתיד להשפיע לרעה על אירופה, כי אותם טרוריסטים בהחלט יכולים לחזור לארצות המוצא שלהם באירופה ולגרום שם לבעיות ביטחוניות קשות. התפשטות הג'יהאד העולמי היא כאב ראש לעולם המערבי, כי המטרה שלהם היא לגרום לחוסר יציבות. המטרה היא למנוע את זה לפני שהם מגיעים לאירופה או לישראל. אנו רואים מעבר לגבול עם סוריה את אנשי הג'יהאד העולמי נלחמים, ושם לא מתייחסים לזכויות אדם והורגים אחד את השני בלי מעצורים. אנו מסייעים רפואית לתושבי הכפרים הסמוכים לגבול, ילדים, נשים וקשישים. לא משנה לנו מי הם ולאיזה צד הם שייכים. אלו הערכים שלנו. איננו יכולים להשאיר פצועים ללא טיפול. הם בטוחים שהישראלים הם מפלצות, כך הם חונכו, ואז הם פוגשים רופאים ישראלים ושוהים בבתי חולים ישראלים ומבינים אחרת. במלחמה עצמה בסוריה אסד מפסיד שטחים וכוחותיו סופגים נפגעים ומאבדים נשק, ואיש אינו יכול לדעת עד מתי תימשך המלחמה הזו".



0 תגובות